Vind antwoord op uw vragen!

Jazeker! U mag de Senifone uitproberen tot 30 dagen. Niet tevreden? U mag de Senifone kosteloos retourneren.

Een bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. 

Neem contact op met onze klantenservice om een wijziging aan te brengen.

Een bestelling annuleren kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen.

Bestelling al verzonden?

Weiger het pakket aan de deur, of stuur het retour voor een terugbetaling.

Bestelling nog niet verzonden?

Neem contact op met onze klantenservice, zei kunnen de bestelling nog voor u annuleren.

U kunt via de 'track & trace' (ontvangen in de verzendbevestiging) van uw bestelling het adres wijzigen via PostNL, als deze nog niet te ver in het bezorgproces is.

Klik op de 'track & trace' en klik vervolgens op 'Bezorging wijzigen'.

Plaats het product in uw digitale winkelwagen door te klikken op "Aan winkelwagen toevoegen", vervolgens "Bekijk winkelwagen" en tot slot op "afrekenen". Doorloop hierna de stappen om een bestelling te plaatsen.

Lukt het niet? Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice, zei kunnen u helpen met een bestelling plaatsen.

De keuze tussen een Senifone ONE Lite of Senifone ONE, kan verwarrend zijn.

Neem een kijkje op onze vergelijk pagina, door hier te klikken of via het menu bovenaan de pagina. Op deze pagina kunt u bekijken welke Senifone aan uw wensen voldoet

Komt u er niet hellemaal uit? Neem contact op met onze klantenservice, zei kunnen u aanbevelingen geven welke Senifone wellicht het beste bij u past.

Momenteel hebben we een aantal accessoires beschikbaar, neem een kijkje op onze accessoires pagina door hier te klikken, of via het menu bovenaan de pagina.

Tip! Besteld u een Senifone ONE? U ontvangt korting bij het bestellen van accessoires, dit is te kenmerken aan het woord "Bundelvoordeel"

Wij bieden achteraf betalen aan, kies bij het afrekenen voor het betaal middel "Klarna".

U betaald bij Senifone veilig via een van de volgende betaal mogelijkheden:

iDEAL
iDEAL is een betaalmethode die gebruikt kan worden door consumenten en bedrijven met een bankrekening bij vrijwel elke Nederlandse bank.

PayPal
PayPal is een online betaalsysteem, dat fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening. PayPal Aankoopbescherming dekt al uw online aankopen wanneer u PayPal gebruikt. Voor meer informatie, www.paypal.com/nl/webapps/mpp/buyer-protection

Creditcard MasterCard / VISA / American Express
Via Mollie betaal je snel en eenvoudig betalingen via creditcard, wereldwijd de meest gebruikte betaalmethode online. Binnen enkelen minuten kun je al betalingen verrichten via creditcard.

Klarna Achteraf Betalen / Gespreid betalen

Klarna biedt de mogelijkheid aan om een bestelling binnen 30 dagen achteraf te betalen. Ook bieden zij de mogelijkheid aan om de bestelling gespreid te betalen. De bestelling wordt dan betaald in drie delen. Zo snel je bestelling is verstuurd, ontvang je een email van Klarna met je de data van de geplande betalingen en zullen we de eerste betaling afschrijven.

Bank-Overschrijven / Vooraf Overmaken
Een overboeking is een handmatige overschrijving naar de bankrekening van Mollie of direct naar onze rekeningnummer. De consument dient naast de rekeningnummer ook een betaalkenmerk op te geven. Na de overboeking duurt het gemiddeld 2 a 3 werkdagen totdat wij het geld op onze bankrekening hebben ontvangen. Wij kunnen u bestelling pas verwerken na ontvangst van uw betaling.

ING Home'Pay
Via ING Home’Pay kunnen Belgische klanten van de ING bank eenvoudig online betalen.

KBC/CBC
Via de KBC/CBC-betaalknop kunnen Belgische klanten van de KBC/CBC bank eenvoudig online betalen. Betalingen worden direct.

Bancontact
Bancontact is een betaalmiddel die veel wordt gebruikt door consumenten en bedrijven met een Belgische bankrekening.

Sofort
SOFORT is een betaalmethode die kan worden gebruikt in 8 Europese landen. Bij een SOFORT-betaling duurt het gemiddeld 3 werkdagen totdat wij het geld op onze bankrekening hebben ontvangen. Wij kunnen u bestelling pas verwerken na ontvangst van uw betaling.

Belfius Direct Net
Via de Belfius Pay Button kunnen Belgische klanten van de Belfius bank eenvoudig online betalen.

Wij kunnen het product voor u bestellen, neem contact op met de klantenservice, zei zullen u verder helpen.

Wij hanteren geen bijkomende bestelkosten. Hierbij denkende aan bezorg, retour en transactiekosten zijn gratis.

Uw bestelling wordt dezelfde dag verzonden, als deze voor 17:00 is geplaatst.

In uitzonderlijk gevallen kunnen we uw bestelling ook na 17:00 nog verzenden, neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Wij versturen alle bestellingen met PostNL.
Jazeker, zodra uw pakket verzonden is ontvangt u een nieuwe e-mail met daarin de track & trace van uw pakket. 
U kunt op de track & trace klikken, die u heeft ontvangen in de verzend e-mail. Hierna wordt u doorverwezen naar de website van PostNL, waarin u de status van het pakket kunt inzien.
Heeft u uw bestelling geplaatst voor 17:00? U ontvangt uw bestelling de eerst volgende werkdag, mits er geen vertragingen zijn bij PostNL. 

U hoeft niets te doen. Het pakket wordt automatisch geleverd bij een PostNL punt, of het wordt afgeleverd bij de buren. U ontvangt een email of briefje in de brievenbus om u hiervan op de hoogte te stellen.

Helaas hebben wij geen invloed of inzicht in de levertijden van PostNL, ook kunnen we helaas geen levertijd toewijzen.
De Senifone ONE handleiding bevindt zich in de doos. Ontbreekt deze, of bent u deze kwijt? De handleiding is ook hier digitaal in te zien.

De Senifone ONE Lite handleiding bevindt zich in de doos. Ontbreekt deze, of bent u deze kwijt? De handleiding is ook hier digitaal in te zien.

 

Ja. U kunt binnen 14 dagen na de aankoopdatum de Senifone retourneren. Nadat je je aankoop bij ons retour hebt gemeld, heb je nog eens 14 dagen om het pakket op de post te zetten. In de tussentijd kun je je retournering uiteraard ook wijzigen of annuleren.

Ja, retourneren is gratis.
De retour voorwaarden kunt u lezen door hier te klikken.

retournering kan om verschillende redenen zijn vertraagd of geweigerd. Het kan zo zijn dat de retournering incompleet is of dat het product beschadigd (is aangekomen). Om eventuele misverstanden uit te sluiten nemen we altijd contact met je op bij een onverhoopte vertraging of weigering.

Retourneren kan gemakkelijk door hier te klikken, u wordt dan doorverwezen naar de retour pagina. Hier vult u uw Track & trace code in die u heeft ontvangen in uw verzend bevestiging.

Wij streven ernaar om binnen 1 week na aankomst uw terugbetaling verwerkt te hebben. Duurt het langer dan 1 week? Neem contact op met onze klantenservice.

U kunt uw terugbetaling ook ontvangen via een cadeaubon die u weer kunt uitgeven op Senifone.nl

Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

U mag natuurlijk bij elke aankoop een goed product verwachten. Om die reden dekt de garantie alle mankementen waar u als gebruiker geen schuld aan kunt hebben. Onder andere val-, stoot- en waterschade vallen daar niet onder.

Afhankelijk van het type accessoire, is deze gedekt onder garantie. Zo zijn bepaalde accessoires bedoeld om te verslijten en dienen deze na bepaalde tijd vervangen te worden. Hoesjes en beschermglaasjes worden daarom bij eventuele gebreken veelal niet gedekt door de garantie. Van een oplaadkabel of adapter mag u echter verwachten dat deze gewoon naar behoren functioneren, en deze vallen dus wel onder de garantie.

De Senifone software is natuurlijk het belangrijkste aspect van Senifone. Om die reden zorgen wij ervoor dat de software te allen tijde naar behoren functioneert. 


Vaak kunnen wij defecten aan de software voor u op afstand oplossen, neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Ja. Dat verschilt echter wel per geval. Niet elke schade kan gerepareerd worden. Er wordt per geval beoordeeld wat de beste oplossing voor het defect is.

De reparatie tijd is afhankelijk van het type defect, we streven ernaar om u binnen 1 week te voorzien van een gerepareerd product, of een vervangende Senifone.

Chat met ons door rechts onderin uw scherm op "Chat met ons" te klikken.

Openingstijden chat:

Maandag: 10:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 17:00 uur
Woensdag: 10:00 - 17:00 uur
Donderdag: 10:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Is de chat momenteel niet beschikbaar, terwijl we wel open zijn?

Op dit moment plegen we onderhoud, probeer op een andere manier contact met ons op te nemen.

Stuur uw vraag naar: info@senifone.nl we reageren dan binnen onze openingstijden, gemiddeld mailen we u terug binnen 1 uur.

Openingstijden:

Maandag: 10:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 17:00 uur
Woensdag: 10:00 - 17:00 uur
Donderdag: 10:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Krijgt u geen automatische mail terug na het versturen van een mail naar ons?

We hebben je mailtje dan niet ontvangen, probeer op een andere manier contact met ons op te nemen.

Wij zijn te bereiken op: 085 060 65 89
Openingstijden:

Maandag: 09:00 - 18:00 uur
Dinsdag: 09:00 - 18:00 uur
Woensdag: 09:00 - 18:00 uur
Donderdag: 09:00 - 18:00 uur
Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

De telefonische klantenservice is momenteel erg druk, via de chat kunt u een sneller antwoord verwachten.

OUX Works B.V. (Senifone)

Vestigingsadres:

Poortland 66

1046 BD Amsterdam

KvK-nummer: 80856810

BTW-nummer: NL861827181B01

Mail: info@senifone.nl  

Telefoonnummer: 085 060 65 89

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via: klacht@senifone.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).